Koronavírus a preventívne opatrenia

17.03.2020

V SOFTIPe citlivo vnímame vývoj situácie súvisiacej so šírením koronavírusu na Slovensku, a preto sme prijali mimoriadne preventívne opatrenia, ktoré sú v záujme ochrany zdravia našich zamestnancov a ich rodín, ako aj našich obchodných partnerov.

AKTUALIZOVANÉ 8. 4. 2020, 16:16

 

 

 

Od pondelka 16. marca 2020 pracuje väčšina zamestnancov spoločnosti SOFTIP z domu a pristúpili sme tiež k obmedzeniu osobného kontaktu. Jedna vec sa ale nemení. A to, že sme tu stále pre vás.

 

VYHLÁSENIE

Vyhlásenie spoločnosti SOFTIP o prijatých opatreniach a zabezpečení kontinuity činností spoločnosti v súvislosti s pandémiou koronavírusu COVID-19 (PDF, 481 KB)

 

CENTRUM PODPORY ZÁKAZNÍKOV

Našim zákazníkom odporúčame, aby nás prioritne kontaktovali prostredníctvom Centra podpory zákazníkov (CPZ). Na adrese cpz.softip.sk nájdete najaktuálnejšie informácie k softvérovým produktom vrátane možnosti stiahnutia novej verzie a sprievodnej dokumentácie. Zároveň tu môžete zaregistrovať svoj problém alebo otázku k používanému produktu a sledovať stav ich riešenia.

 

CALL CENTRUM

Aktuálne telefónne linky Call centra sú od 17. 3. 2020 od 12:00 hod. až do odvolania nasledovné: 

SOFTIP PROFIT PLUS - ekonomika: 0908 931 274

SOFTIP PROFIT PLUS - logistika: 0905 802 564, 0917 301 423

SOFTIP PROFIT PLUS - personalistika a mzdy: 0907 876 065, 0903 942 272

SOFTIP HAPPY HR: 0905 276 377

SOFTIP PACKET - ekonomika: 0903 933 732

SOFTIP PACKET - logistika: 0905 802 564, 0917 301 423

SAP Business One: 02 205 701 15

 

OBMEDZENIE OSOBNÉHO KONTAKTU

V súvislosti s aktuálnou situáciou vám odporúčame uprednostniť využitie digitálnych technológií a prácu na diaľku. V prípade nevyhnutného osobného kontaktu si vás dovoľujeme informovať, že vstup do priestorov spoločnosti SOFTIP je povolený len s použitím ochranného rúška. 

 

LIVE CHAT

Ak sa chcete s nami rýchlo poradiť, neváhajte využiť nový Live Chat, ktorý sme pre vás spustili na tejto stránke ako alternatívu k osobnému kontaktu. Prostredníctvom online chatu sa tu môžete spojiť priamo s naším konzultantom a okamžite tak získať odpovede na vaše otázky alebo riešenie vašich požiadaviek. Naši zamestnanci na Live Chate sú vám k dispozícii každý pracovný deň od 8:00 do 16:00 hod.

 

ŠKOLENIA POKRAČUJÚ ONLINE

Vzhľadom na okolnosti sme zrušili všetky plánované termíny školení, vrátane náhradných (aprílových) termínov. V záujme zachovania kontinuity procesov vo vašich spoločnostiach vám však ponúkame alternatívne spôsoby vzdelávania formou individuálnych online školení. Ak máte záujem o takúto formu školenia, kontaktujte nás

 

MICROSOFT TEAMS

Na komunikáciu a spoluprácu na diaľku môžete využiť aplikáciu Microsoft Teams, ktorú Microsoft v týchto dňoch poskytuje zdarma. Microsoft Teams sú súčasťou balíka Office 365 alebo Microsoft 365. Preto, ak má vaša organizácia k dispozícii licenciu na tieto balíky, tak ich už automaticky máte. Stačí ich začať používať. V prípade, že Microsoft Teams ešte nemáte a chcete v tejto mimoriadnej situácii svojim zamestnancom zabezpečiť nástroje na spoluprácu z domu, môžete si ich zadarmo stiahnuť TU alebo nás kontaktujte.

 

SME K DISPOZÍCII NA ZABEZPEČENIE BEZPORUCHOVEJ PREVÁDZKY

Uvedomujeme si, že funkčné IT a komunikačné služby vo verejnom, ale aj súkromnom sektore potrebujeme viac ako kedykoľvek predtým. Preto sme spolu s ďalšími členmi IT Asociácie Slovenska zmobilizovali kapacity a plánujeme urobiť všetko, čo je v našich možnostiach pre to, aby Slovensko túto mimoriadnu situáciu zvládlo. Text vyhlásenia ITAS a zoznam spoločností, ktoré sa pod neho podpísali nájdete TU.

 

POMÁHAME PRI VYPLNENÍ VÝKAZU PRE PRIZNANIE FINANČNÉHO PRÍSPEVKU

Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR spustilo Prvú pomoc zamestnancom, podnikateľom a živnostníkom, ktorí môžu na adrese www.pomahameludom.sk požiadať o príspevok na udržanie zamestnanosti. Aby bol tento proces pre našich zákazníkov čo najjednoduchší a najrýchlejší, v aplikácii PAM informačného systému SOFTIP HR PLUS (resp. SOFTIP PROFIT PLUS) sme zapracovali nový formulár, ktorý umožňuje jednoduchým spôsobom vygenerovať údaje pre vyplnenie povinnej prílohy žiadosti „Výkaz pre priznanie finančného príspevku“.  Všetky súvisiace podrobnosti sú uvedené v Centre podpory zákazníkov (CPZ) v sprievodnom liste k aplikácii.