Čo všetko môžeme urobiť preto, aby sme boli preferovaným zamestnávateľom?

Prijmite pozvanie na 5. ročník HR konferencie, ktorá je o vás. Prináša totiž skutočný HR život v slovenských firmách.

Inšpirujte sa pre svoju prácu

Aktuálne témy a praktické skúsenosti a riešenia. Piaty ročník HR konferencie, na ktorej sa venujeme iba tým najdôležitejším a najaktuálnejším témam pre prácu vrcholového HR manažmentu a hlavne tomu, čo naozaj pomohlo konkrétnym slovenským firmám. Na programe SOFTIP HR DAY 2023 pracujeme, aby sme priniesli iba to najzaujímavejšie.

Employer Value Proposition

Ako zistiť svoju hodnotu u zamestnancov a ako s ňou pracovať

Employer Branding

Čo všetko ovplyvňuje vzťah zamestnávateľ vs zamestnanec.

Vyhorenie

Ako identifikovať vyhoreného zamestnanca.

Onboarding a Adaptácia

Ako eliminovať odchody nových zamestnancov počas skúšobnej doby

Samoobslužné HR portály

Čo všetko vieme v rámci HR samoobsluhy poskytnúť zamestnancom pre zvýšenie ich komfortu.

Hodnotenie zamestnancov

Praktické skúsenosti so zavedeným elektronickým systémom hodnotenia zamestnancov.

Na konferencii si vypočujete

Ivana
Molnárová

Manažérka, koučka a mentorka lídrov a firiem


Oliver
Jakubík

Brand Consultant
Oliver Jakubík


Nora
Lauková

expertka na neverbálnu komunikáciu, F.A.M.E., s.r.o.


Robert
Krause

CEO, KRAUSE MENTAL CARE GROUP


Miriam
Krpelánová

Partner / Managing Director, TRIGON Consulting s.r.o


Denisa
Lovecká

Riaditeľka odboru ľudských zdrojov, Fakultná nemocnica Trnava


Ivan
Valach

Employer Branding Senior Specialist, Erste Digital


Zdeňka
Dvoranová

Právny špecialista
PP pracovné poradenstvo


Ján
Schwarz

Technický riaditeľ a riaditeľ divízie CES, SOFTIP, a. s.


Martin
Vlčko

Člen predstavenstva a finančný riaditeľ, SOFTIP


Program

09:00 - 09:10

Otvorenie konferencie

09:10 - 10:25

1. blok - Employer Branding a Adaptačný proces

09:10 - 09:35

Ako správne vnímať a vytvoriť EVP

Employee Value Proposition (EVP) predstavuje unikátnu hodnotu, ktorú ako zamestnávateľ dokážeme ponúknuť budúcim kolegyniam a kolegom.
EVP je esenciálnou potrebou a kľúčovým pilierom Employer Brandingu, ktorý definuje nielen stratégiu, ale celú ďalšiu komunikáciu a pôsobenie značky zamestnávateľa.
V rámci prednášky si spoločne predstavíme:
- Ako zapojiť zamestnancov do formovania EVP
- 8 krokový overený model procesu vytvorenia a validácie EVP
- Najčastie chyby pri tvorbe a aplikácii EVP v praxi

Oliver Jakubík - Brand Consultant, Oliver Jakubík

09:35 - 10:00

Employer branding bez pozlátka

Ako sa o employer brandingu hovorí vo vnútri firiem, kde sú jeho hranice a ako sa naň pozerá biznis a TOP manažment? Ivan prinesie pohľad iniciátora zmien a manažéra projektov, tak ako aj pohľad zamestnancov, ktorí sa vo svojej bežnej praxi o employer branding nezaujímajú. Povieme si aké sú ideály, odporúčania a ako to s nimi potom vyzerá bez pozlátka v praxi.

Ivan Valach - Employer Branding Senior Specialist, Erste Digital

10:00 -10:25

Onboarding a Adaptačný proces

Adaptačný proces sa pri dnešnom nedostatku kvalitných kandidátov presunul z kategórie „nice to have“ do kategórie „must“. Takmer 70% kandidátov uprednostní zamestnávateľa, ktorý má prepracovaný systém adaptácie. Kvalitne spracovaná adaptácia firme zabezpečí konzistentnosť zaškoľovania, zníži časovú a finančnú náročnosť a predchádza neželanej fluktuácii. Pre nového zamestnanca je výraznou oporou pri začleňovaní sa do novej firemnej kultúry, pomáha mu stotožniť sa s hodnotami a smerovaním firmy.

Miriam Krpelánová - Partner / Managing Director, TRIGON Consulting

10:30 - 16:30

Osobné konzultačné okienko

V priebehu celej konferencie budete mať možnosť individuálne konzultovať vaše otázky z akejkoľvek oblasti v rámci našich HR systémov. K dispozícii vám budú takmer všetci naši HR konzultanti a HR produktoví špecialisti.

SOFTIP HR a PAM konzultanti
SOFTIP Human Resources produktový tím
SOFTIP Happy HR produktový tím

10:55 - 12:30

2. blok - Psychológia na pracovisku

10:55 - 11:40

Panelová diskusia: "Ako uchopiť adaptačný proces zamestnancov"

Otvorene sa porozprávajme o najväčších boľačkách procesu adaptácie, aké sú jeho úskalia a možnosti riešenia, čo môže HR oddelenie urobiť, aby bol proces úspešný. Evidencia krokov v rámci procesu (dokumentácia) a jeho metodické vedenie (Sprievodca adaptačného procesu).

HR konzultanti
HR manažéri

11:40 - 12:05

Neuropsychológia vo firemnom prostredí

Praktická a interaktívna prednáška plná žážitku v podaní neuropsychológa Dr. Krause vám ukáže, aké sú trendy aplikácia neurovied do firemného prostredia. Naučí vás, ako spoznať, pomôcť a zmeniť mozog vašich kolegov a či vôbec je to možné. Počas prednášky sa účastník zoznámi s fungovaním svojho mozgu a odnesie si konkrétny tipy ako zlepšiť fungovanie seba, ale aj svojich kolegov a to na základe najnovších poznatkov z oblasti neurovied.

Robert Krause - CEO, KRAUSE MENTAL CARE GROUP

12:05 - 12:30

Vyhorenie z pohľadu zamestnávateľa

Viete si poradiť s týmto vážnym stavom u zamestnancov?
V prednáške sa dozviete:
- aké príznaky si všímať u zamestnancov,
- ako by mala na to firma reagovať
- aké nástroje pre HR na to existujú
Spoznáte aj nové trendy starostlivosti o vyhorených zamestnancov - tipy a triky, ako môže HR pomôcť.

Nora Lauková - Expertka na neverbálnu komunikáciu, F.A.M.E.

12:30 - 13:30

Obed

13:30 - 15:05

3. Blok prednášok - Prax a skúsenosti

13:30 - 13:55

Naša nová kolegyňa Marika

Predstavíme vám našu novú kolegyňu, pre ktorú nepotrebujeme vytvárať pracovné miesto a aj napriek tomu pomáha každému zamestnancovi presne vtedy, keď to potrebuje.

Ján Schwarz - Riaditeľ divízie Cloud Enterprise Solutions, SOFTIP

13:55 - 14:20

Tvorba a implementácia novej personálnej politiky vo Fakultnej nemocnici Trnava

Vytvorenie základu pre budovanie hrdosti na nemocnicu, v ktorej pracujem, podporovať novú značku s hodnotami, ktorá bude postavená na ľuďoch a kvalite. Zároveň vytvoriť novú identifikáciu s hodnotami a poslaním, ktoré nemocnica má, pripraviť strategické vyhlásenie. Vytvoriť jednoduché, zrozumiteľné návody, ako dosiahnuť novú kvalitu.

Denisa Lovecká - Riaditeľka odboru ľudských zdrojov, Fakultná nemocnica Trnava

14:20 - 14:45

Ako sa pripraviť na zmenu, alebo 5 mesiacov v roli nezamestnaného

Keď zmena príde nečakane, zasiahne to Vaše emócie a otvoria sa strachy. Ako sa to dá zvládnuť a prepnúť z 1000 na 0? Aj o tom bude autentické rozprávanie po 22 ročnej zmene.

Ivana Molnárová - Manažérka, koučka a mentorka lídrov a firiem

15:10 - 16:45

Záverečný blok

15:10 - 15:50

Elektronizácia komunikácie so zamestnancom, závislá práca verzus podnikanie - právne okienko s aktívnou diskusiou.

Upresníme si, kedy zamestnávateľ pri komunikácii so zamestnancom musí použiť listinnú podobu písomnosti a kedy môže použiť elektronickú podobu informácie a neurobiť chybu. Podrobne si rozoberieme nový okruh informácií, ktoré musí zamestnávateľ povinne poskytnúť zamestnancovi a či je výhodnejšie informovať prostredníctvom pracovnej zmluvy alebo inou formou.
Zodpovieme kedy zamestnávateľ musí uzatvoriť pracovnoprávny vzťah a kedy sa môže dohodnúť na výkone práce so živnostníkom, pretože zákonná úprava „núti“ zmluvné strany založiť pracovný pomer, i keď by tak nechceli urobiť.
Zároveň vytvoríme priestor aj na vaše otázky k danej téme.

Zdeňka Dvoranová - Právny špecialista, PP pracovné poradenstvo

16:00 - 16:30

Prekvapenie na záver

Všetci sme len ľudia a všetci milujeme ... preto si urobíme veselý interaktívny kvíz.

16:30 - 17:00

Tombola, záverečný networking a neformálne diskusie

Po tombole o atraktívne ceny budete mať naďalej priestor komunikovať s jednotlivými speakrami osobne a vymeniť si svoje skúsenosti aj s ostatnými účastníkmi konferencie. Rozšírte si portfólio vašich obchodných a odborných kontaktov. Zaujali vás prezentované riešenia, využite priestor a pozrite sa na nich detailnejšie spolu s prezentujúcimi.

Praktické informácie

Sliač - Sielnica

Hotel & Spa Resort Kaskády Letecká 19, 962 31 Sliač - Sielnica

210

skorá rezervácia - predĺžená do 31.3.2023: 150,- Eur
zvýhodnenie do 30.4.2023: 180,- Eur
štandardný poplatok: 210,- Eur
Ceny s DPH

Moderátor konferencie

Kamila Birnsteinová

Kouč, facilitátor a konzultant v oblasti vzdelávania a rozvoja

Má za sebou dlhoročnú prax z práce vo významných medzinárodných korporáciách na pozíciách HR Manager a L&D Konzultant. Svoje znalosti a skúsenosti využíva pri rozvoji lídrov, manažérov a hlavne mladých talentov, ako aj celých tímov.

Ďalšie informácie

Našim cieľom je priniesť účastníkom konferencie hodnotné informácie z oblasti riadenia ľudských zdrojov, ktoré dokážu reálne zužitkovať pri svojej práci.

Ján Šnyr

Manažér konferencie
SOFTIP HR DAY


SOFTIP HR DAY 2022 - reportáž z konferencie


Pre využitie zľavy je potrebné personál na recepcii informovať, že ste účastník konferencie a chcete využiť zvýhodnené ceny ubytovania platné pre hostí spoločnosti SOFTIP. 20% zľava platí z cenníkovej ceny ubytovania s raňajkami.





Vypredané!

Vážení zákazníci,
je vypredané. Registrujeme už maximálny počet účastníkov konferencie.

Ďakujeme za pochopenie.

21.5.2023

Registrácia na Konferenciu SOFTIP HR DAY 2023

31.5.2023
Hotel Kaskády**** Sliač - Sielnica

Údaje o spoločnosti

*všetky polia označené hviezdičkou sú povinné

Účastník (kontaktná osoba)

Formát: +421987654321

Kompletné znenie podmienok účasti na Konferencii

Účastník konferencie dáva súhlas na vytvorenie, spracovanie a zverejnenie obrazových, printových, zvukových a zvukovo-obrazových záznamov zo svojej účasti na Konferencii a jej sprievodných akciách vo verejných telekomunikačných kanáloch (TV, internet, printové médiá) na marketingové účely spojené s prezentáciou Konferencie SOFTIP HR DAY. Berie pri tom na vedomie, že ako Účastníkovi Konferencie mu nevzniká v prípade takéhoto publikovania žiaden finančný, materiálny alebo iný nárok na odmenu či inú kompenzáciu.

Registračný poplatok

Registračný poplatok za účasť na konferencii SOFTIP HR DAY 2023 v sebe zahŕňa účasť na všetkých prednáškach prezentujúcich spíkrov, konferenčné a marketingové materiály, občerstvenie počas celodenného programu vrátane obeda, možnosť participovať na sprievodných networkingových aktivitách.

Výška poplatku je závislá od dátumu úhrady
do 31.3.2023: 150,- Eur
do 30.4.2023: 180,- Eur
od 01.5.2023: 210,- Eur
Ceny sú uvedené vrátane DPH

Platobné podmienky

Účastník sa zaväzuje uhradiť registračný poplatok pred začiatkom konferencie na základe automaticky generovaného potvrdenia registrácie.
Daňový doklad (Faktúra) bude vystavený do 15 dní od realizácie platby.

V prípade, že sa Účastník po registrácii nemôže konferencie zúčastniť, môže svoju účasť prenechať jemu zvolenému náhradníkovi. Túto zmenu spolu s menom osoby a jeho kontaktnými údajmi v rozsahu meno, priezvisko, email a telefónne číslo oznámi Účastník Organizátorovi na adresu softip@softip.sk. V prípade, že sa Účastník rozhodne zrušiť svoju účasť úplne a nevyužije možnosť poslať namiesto seba náhradníka, bude mu účtovaný storno poplatok nasledovne:

- 5 dní pred konferenciou a menej = 100 % z ceny registračného poplatku
- 6 – 10 dní pred konferenciou = 50 % z ceny registračného poplatku
- 11 a viac dní pred konferenciou = bez účtovania storno poplatku

Informácie o ochrane osobných údajov

V zmysle zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov (ďalej len „Zákon o ochrane osobných údajov“) Vás ako účastníka Konferencie SOFTIP HR DAY 2023 (ďalej len „Konferencia“) informujeme, že osobné údaje, ktoré ste nám poskytli vyplnením registračného formulára (meno, priezvisko, e-mail, firma, telefónne číslo) sú použité výlučne na účely dokumentovania Vašej účasti na Konferencii.

Bezpečnostné overenie

Zakliknite políčko, alebo nasledujte inštrukcie.

Údaje
pre platbu

Variabilný symbol

20230531

Číslo účtu

IBAN:
SK09 1100 0000 0026 2713 0203

SWIFT/BIC:
TATRSKBX

Počet účastníkov je limitovaný disponibilným priestorom na maximálne 150 osôb.

Platby v hotovosti neakceptujeme.

Usporiadateľ si vyhradzuje právo konferenciu z objektívnych dôvodov neusporiadať. Zaplatené účastnícke poplatky budú v tom prípade dobropisované.