Skupina PPA Controll pôsobí v oblasti energetiky, priemyslu a infraštruktúry. S cca 800 zamestnancami v 8 rôznych spoločnostiach potrebovala platformu pre transparentné zdieľanie informácií naprieč skupinou, ako aj spoločné riešenie pre správu dokumentácie a správu interných auditov. V spolupráci so spoločnosťou SOFTIP vznikol moderný intranet na platforme Microsoft SharePoint.
Celý projekt bol rozdelený do štyroch fáz (separátne pre intranet, riadenie dokumentácie a riadenie auditov):
1. návrh riešenia
2. konfigurácia riešenia
2. testing
3. go-live v ostrej prevádzke
Prvým krokom bolo vytvorenie intranetu v SharePointe ako platformy pre zdieľanie relevantných informácií naprieč celou skupinou, ale aj pre zdieľanie informácií interne v rámci jednotlivých spoločností. Jeho súčasťou sú integrované funkcionality, ktoré prilákajú zamestnanca do cloud prostredia a aktívne ho zaangažujú do každodenného fungovania spoločnosti (PPA Trhovisko, Napíš riaditeľovi, Podnety, vzdelávanie, atď.). Intranet okrem toho slúži ako východiskový bod pre prístup k aplikáciám pre riadenie dokumentácie a riadenie interných auditov, ktoré boli kreované po implementácii intranetu.
Návrh architektúry intranetu a technické možnosti SharePointu zastrešil SOFTIP, zatiaľ čo dizajnové úpravy a naplnenie intranetu obsahom realizoval po zaškolení priamo zákazník. Následne sa prešlo k návrhu a proof of concept aplikácií a ďalších stavebných prvkov, z ktorých pozostávajú riešenia pre riadenie dokumentácie a auditov, testovanie a zapracovanie všetkých pripomienok pre doladenie procesu a funkcionalít jednotlivých aplikácií.
skokový nárast návštevnosti intranetu
zvýšenie angažovanosti zamestnancov
jednotný prístup k dôležitým údajom
transparentnejšia spolupráca v rámci celej skupiny
Stúpla obľuba SharePointu medzi zamestnancami skupiny, ktorí boli cieľovou skupinou celého projektu. Jeho používanosť sa po nasadení zvýšila o 235 %.
Priemysel
Office 365
„V spolupráci so SOFTIPom sa nám podarilo vytvoriť funkčné riešenie, ktoré reálne zmenilo spôsob, akým vo vnútri fungujeme – od manažmentu dokumentov a auditov až po lepšie informovanie a prepojenie zamestnancov.“
Michaela Tavalyová
Riaditeľka úseku manažérskych systémov
PPA Controll, a. s.
Balík cloudových služieb, ktoré v sebe spájajú známe prostredie aplikácií Microsoft Office a podnikový email, zdieľané kalendáre, okamžité správy, videokonferencie i zdieľanie súborov.
Najnovšia verzia Office všade s Vami
E-maily a kalendáre vždy poruke
Podpora tímovej spolupráce
*všetky polia označené hviezdičkou sú povinné