Žiadna teória,
iba praktické skúsenosti a riešenia

Prijmite pozvanie na 4. ročník HR konferencie, ktorá je o vás. Prináša totiž skutočný HR život v slovenských firmách.

Inšpirujte sa pre svoju prácu

Aktuálne témy a praktické skúsenosti a riešenia. Štvrtý ročník HR konferencie, na ktorej sa venujeme iba tým najdôležitejším a najaktuálnejším témam pre prácu vrcholového HR manažmentu a hlavne tomu, čo naozaj pomohlo konkrétnym slovenským firmám. Na programe SOFTIP HR DAY 2022 ešte pracujeme, aby sme priniesli iba to najzaujímavejšie.

Svet po Covide

Čo všetko sa za posledné 2 roky v HR zmenilo a ako sme pripravení na budúcnosť a jej výzvy.

Recruiting

Čomu sa rozhodne vyhnúť pri hľadaní zamestnancov

Vyhorenie

Ako identifikovať vyhoreného zamestnanca.

Vnútrofiremné vzťahy

Ako opraviť rozhádaný tím.

Elektronický tok dokumentov

Ako nám vie technológia uľahčiť HR život? Aké existujú možnosti? Čo na to hovorí legislatíva?

Hodnotenie zamestnancov

Praktické skúsenosti so zavedeným elektronickým systémom hodnotenia zamestnancov.

Na konferencii si vypočujete

Ľudmila
Guerin

CEE Strategy & Transformation Senior Manager, PwC Slovensko, Prezidentka HRcomm


Bianca
Golhová

Group HR Business Partner for People Development & Communication, SHP Group


Martin
Tužinský

Daňový poradca, predseda Združenia účtovníkov Slovenska
ProFuturion accounting s.r.o.


Dana
Miňová

Riaditeľka ľudských zdrojov
MH Teplárenský holding, a.s.


Viktor
Kostický

Konzultant a lektor
Fishbone s.r.o.


Veronika
Luptáková

Člen predstavenstva a riaditeľka úseku riadenia ľudských zdrojov
Letecké opravovne Trenčín


Katarína
Malová

General manager, CEO,
HOTEL & SPA RESORT KASKÁDY


Zuzana
Száraz

Konzultant v oblasti people managementu, zakladateľka a konateľka valYOU s.r.o.


Martin
Vlčko

Člen predstavenstva a finančný riaditeľ, SOFTIP


Ján
Schwarz

Technický riaditeľ a riaditeľ divízie CES SOFTIP, a.s.


Program

09:00 - 09:10

Otvorenie konferencie

09:10 - 10:25

1. blok - Racionálne HR a elektronizácia HR procesov

09:10 - 09:35

Keď už nám intuícia, či povestný šiesty zmysel nestačí v HR

Dáta nám poskytujú relevantný podklad pre naše rozhodnutia. Čo nemeriame - neriadime. Na druhej strane, merať automaticky neznamená riadiť. To platí všade a HR oddelenia nie sú výnimkou. Radi by sme Vám priblížili ako pracovať s dátami v rámci miezd, ukazovateľmi výkonnosti ľudských zdrojov, a ako ich využiť v prospech svojej spoločnosti.

Ľudmila Guerin - CEE Strategy & Transformation Senior Manager, PwC Slovensko; Prezidentka HRcomm asociácie

09:35 - 10:00

Od papierovej byrokracie k elektronizácii v odmeňovacom procese

Cesta od zdĺhavého a nákladného procesu prideľovania, zadávania, schvaľovania a vyhodnocovania odmien a prémií po elektronizáciu celého procesu.

Veronika Luptáková - Člen predstavenstva a riaditeľka úseku riadenia ľudských zdrojov, Letecké opravovne Trenčín, a.s.

10:00 -10:25

Elektronizácia procesu hodnotenia zamestnancov

Predstavíme naše praktické skúsenosti využitím špecializovaného softvérového riešenia* pri procese hodnotenia výkonnosti zamestnancov. Prezradíme ako nám za posledné 2 roky zjednodušilo a zefektívnilo proces vyhodnotenia cieľov a iniciatív našich zamestnancov, a aké ďalšie benefity ponúka. Zároveň načrtneme aj možnosť využitia riešenia pri procese plánovania successorov, ktoré budeme vo firme čoskoro realizovať. (*SOFTIP Happy HR)

Bianca Golhová - Group HR Business Partner, SHP Group

10:30 - 16:30

Osobné konzultačné okienko

V priebehu celej konferencie budete mať možnosť individuálne konzultovať vaše otázky z akejkoľvek oblasti v rámci našich HR systémov. K dispozícii vám budú takmer všetci naši HR konzultanti a HR produktoví špecialisti.

SOFTIP HR a PAM konzultanti
SOFTIP Human Resources produktový tím
SOFTIP Happy HR produktový tím

10:55 - 12:30

2. blok - Úloha HR v krízových obdobiach

10:55 - 11:40

Panelová diskusia: "Obdobie plné neistoty a stresu a úloha HR manažmentu pri jeho prekonávaní."

Návrat na pracoviská po dobe covidovej. Ako pomôcť zamestnancom vyrovnať sa s nakopeným stresom? Súkromno-pracovná rovnováha a motivácia v súčasnej dobe.

HR konzultanti
HR manažéri

11:40 - 12:05

Ako opraviť rozhádaný tím - skutočný príbeh

Táto prednáška je o skutočnom príbehu, ako sa v jednej firme pokazili vzťahy v tíme, ktoré prirodzene mali mnohé negatívne dopady a ako sme to spolu vyriešili. Ukážeme si postup a techniky, ako sa odrazili od dna a urobili ten správny krok.

Viktor Kostický - Sales & Leadership Trainer & Consultant Fishbone s.r.o.

12:05 - 12:30

Ako sme si udržali kľúčových zamestnancov

Podelím sa o moje praktické skúsenosti v oblasti práce s personálom počas pandémie v najťažšie skúšanom sektore HORECA, kde pandémia a následne prijaté protipandemické reštrikcie a obmedzenia spôsobili odchod skoro 40 tis. zamestnancov z tejto branže.

Katarína Malová - General manager, CEO; HOTEL & SPA RESORT KASKÁDY

12:30 - 13:30

Obed

13:30 - 15:05

3. Blok prednášok - Praktické informácie pre každodennú prácu

13:30 - 13:55

Najväčšie prešľapy pri recruitingu

Čomu sa rozhodne vyhnúť pri hľadaní zamestnancov. Čo vám šikovní recruiteri nikdy neprezradia o nábore.

Zuzana Száraz - People management advisory, valYOU s.r.o.

13:55 - 14:20

Kde je vôľa, tam je cesta (ako sa zo 6 solitérov stáva jedna silná značka)

„Jediná istota v dnešnom svete je neistota.“ Príbeh unikátnej transformácie, procesu zmeny. V COVID dobe. Náš príbeh, reálny, bez príkras. S odporúčaniami pre každého. Lebo zmena je istota dnešných dní. A dotýka sa nás všetkých.

Dana Miňová - riaditeľka ľudských zdrojov, MH Teplárenský holding, a.s.

14:20 - 14:45

Viac za menej (legálna daňovo-odvodová optimalizácia zamestnaneckých benefitov)

Sumarizácia praktických tipov na tie zamestnanecké benefity, ktoré sú od dane oslobodené, a teda zamestnanec nie je zaťažený daňou z príjmov a odvodmi do poisťovní a zamestnávateľovi nevznikajú dodatočné náklady na odvody do Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne (35,2 %). Dôraz bude na zmeny od 01.01.2022 a výpočet inšpiratívnych možností rôznych peňažných / nepeňažných benefitov poskytovaných zamestnancom.

Martin Tužinský - daňový poradca, predseda ZÚSK, ProFuturion accounting s.r.o.

15:10 - 16:45

Záverečný blok prednášok

15:10 - 15:35

Kategorizácia a "Labeling" elektronických dokumentov

Na ukážke praktických riešení si povieme viac ako ochrániť, klasifikovať a likvidovať elektronické dokumenty v HR procesoch.

Ján Schwarz - Riaditeľ divízie Cloud Enterprise Solutions, SOFTIP, a.s.

15:35 - 16:00

Čo si myslí HR komunita

Spoznajte názor kolegov z branže

Interaktívny prieskum a diskusia k výsledkom

16:00 - 16:30

Prekvapenie na záver

Všetci sme len ľudia a všetci milujeme ... Viac vám však prezradíme až na mieste.

16:30 - 17:00

Tombola, záverečný networking a neformálne diskusie

Po tombole o atraktívne ceny budete mať naďalej priestor komunikovať s jednotlivými speakrami osobne a vymeniť si svoje skúsenosti aj s ostatnými účastníkmi konferencie. Rozšírte si portfólio vašich obchodných a odborných kontaktov. Zaujali vás prezentované riešenia, využite priestor a pozrite sa na nich detailnejšie spolu s prezentujúcimi.

Praktické informácie

Sliač - Sielnica

Hotel & Spa Resort Kaskády Letecká 19, 962 31 Sliač - Sielnica

180

skorá rezervácia - predĺžená do 15.4.2022: 120,- Eur
zvýhodnenie do 30.4.2022: 150,- Eur
štandardný poplatok: 180,- Eur
Ceny s DPH

Moderátor konferencie

Kamila Birnsteinová

Kouč, facilitátor a konzultant v oblasti vzdelávania a rozvoja

Má za sebou dlhoročnú prax z práce vo významných medzinárodných korporáciách na pozíciách HR Manager a L&D Konzultant. Svoje znalosti a skúsenosti využíva pri rozvoji lídrov, manažérov a hlavne mladých talentov, ako aj celých tímov.

Ďalšie informácie

Aj keď tento rok pripravujeme v neštandardných podmienkach, našim cieľom je opäť priniesť účastníkom konferencie hodnotné informácie z oblasti riadenia ľudských zdrojov, ktoré dokážu reálne zužitkovať pri svojej práci.

Ján Šnyr

Manažér konferencie
SOFTIP HR DAY


SOFTIP HR DAY 2019 - reportáž z konferencie


Pre využitie zľavy je potrebné personál na recepcii informovať, že ste účastník konferencie a chcete využiť zvýhodnené ceny ubytovania platné pre hostí spoločnosti SOFTIP. 20% zľava platí z cenníkovej ceny ubytovania s raňajkami.





Vypredané!

Vážení zákazníci,
dovoľujeme si vás upozorniť, že už registrujeme maximálny plánovaný počet účastníkov konferencie. Možnosť registrácie ešte nechávame aktívnu, čakajte však na osobné potvrdenie zo strany manažéra konferencie. Automaticky generované emailové potvrdenie v tomto momente už nepostačuje.

Ďakujeme za pochopenie a tešíme sa na vás.

11.5.2022