Softvér sa musí prispôsobiť procesom zákazníka. Nie naopak.

Profil zákazníka

SLOVWOOD Ružomberok je najväčšia obchodná spoločnosť na slovenskom trhu v oblasti dreva a biomasy. Ako člen skupiny Mondi SCP je súčasťou najväčšieho spracovateľa dreva na Slovensku. Svojim klientom (od vlastníkov lesov až po spracovateľov) poskytuje profesionálne a konkurencieschopné riešenia, pri zachovaní etických hodnôt a trvalej udržateľnosti rozvoja lesov.

Zhrnutie projektu

Individualizácia softvéru podľa potrieb zákazníka je nevyhnutnou súčasťou moderných IT nástrojov. Platí to aj pre prípady značkových systémov, dôkazom čoho je riešenie „Forward“ vyvinuté na báze SOFTIP PROFIT PLUS. Vzniklo na základe požiadaviek spoločnosti SLOVWOOD Ružomberok, ktorá potrebovala automatizovať všetky dodávateľské a predajné procesy týkajúce sa obchodovania s biomasou.

Najväčšia obchodná spoločnosť na slovenskom trhu v oblasti dreva a biomasy sa v minulosti potýkala s problémom vysokej časovej náročnosti pri manuálnom a poloautomatickom spracovávaní dát o dodávkach, zákazníckych bonusoch či pri komplikovanom reportingu. SOFTIP navrhol a implementoval špeciálne riešenie, ktoré uvedené nedostatky odstránilo prostredníctvom plnej integrácie s primárnym systémom SAP využívaným na finančné spracovanie nákupu a predaja drevnej hmoty. Nové riešenie spĺňa všetky požiadavky end to end procesov tak z pohľadu obchodného, ako aj legislatívneho, účtovného a funkčného.

Automatizácia celého obchodného procesu

Všetky dáta na jednom mieste

Operatívne prehľady o obchodných prípadoch

Riešenie presne na mieru obchodnej spoločnosti

Základom celého systému je modul odberateľských zmlúv a odberateľských objednávok. Okrem evidencie odberateľských požiadaviek umožňuje aj efektívny a jednoduchý dvojúrovňový, limitný spôsob schvaľovania uvedených dokladov.

Jeho protipólom je modul dodávateľských zmlúv a objednávok, ktorého hlavným prínosom je možnosť veľmi efektívnej tvorby dodávateľských objednávok na jednotlivé služby podľa typu dodacích podmienok. Dôležitou časťou riešenia „Forward“ je modul plánovania dodávok, ktorý umožňuje pružne a rýchlo vykonávať plánovanie dodávok na jednotlivé schválené obchodné prípady.

„Medzi hlavné prínosy dodaného riešenia patrí predovšetkým integrácia všetkých dodávateľských a predajných procesov do jedného informačného systému, čo umožňuje jednotlivým používateľom pracovať online nad konzistentnou údajovou základňou,“ povedal Ing. Dušan Homola, produktový manažér SOFTIP PROFIT PLUS a projektový manažér zodpovedný za implementáciu projektu zo strany spoločnosti SOFTIP.

Veľkoobchod a maloobchod

SOFTIP PROFIT PLUS

„Implementácia riešenia SOFTIP PROFIT PLUS, ktoré integruje všetky transakčné dáta, nám umožnila významne zvýšiť prehľadnosť a automatizáciu jednotlivých činností celého obchodného procesu. To je základom pre efektívne a pružné riadenie obchodného procesu ako celku. Mať vždy k dispozícii informácie o individuálnych obchodných prípadoch a ich profitabilite v podobe operatívnych prehľadov je kľúčové pre prijímanie správnych rozhodnutí na rýchlo sa meniacom trhu.“

Jaroslav Jaroš

Mondi SCP
IT manažér

Použité produkty a technológie

SOFTIP PROFIT PLUS

Najobľúbenejší slovenský podnikový informačný systém vyvinutý s dokonalou znalosťou domáceho trhu a hlavne dynamicky sa meniacej slovenskej legislatívy.

Ekonomika a financie

Obchodná logistika

Manažérske prehľady

Ďalšie prípadové štúdie SOFTIP PROFIT PLUS