V spolupráci s klientmi rozvíjame funkcionalitu riešení SOFTIP

23.03.2021

Súčasťou januárových legislatívnych seminárov, ktoré spoločnosť SOFTIP už každoročne organizuje je aj výzva „Podieľajte sa na vývoji našich riešení“, vďaka ktorej pravidelne zbierame nové námety na inovácie k našim produktom.

 

Súčasná situácia nám umožnila realizovať semináre len online formou. Napriek tomu nám opäť zákazníci  sprostredkovali množstvo praktických a inšpiratívnych námetov a návrhov na inovácie našich produktov. Ku každému námetu pristupujeme zodpovedne a posudzujeme prioritu a dôležitosť jeho zapracovania v čase. Z množstva námetov vybrala komisia pre rozvoj produktu SOFTIP HR PLUS tie, ktoré sa týkali aktuálnej a najčastejšie uvádzanej témy Ročného zúčtovania:

 

Evidencia údajov predkladaných k ročnému zúčtovaniu od iných zamestnávateľov.

Cieľom je rozšírenie možnosti zaevidovať údaje samostatne pre každého zamestnávateľa, t. j. pre každé predložené Potvrdenie o zdaniteľných príjmoch zo závislej činnosti.

 

Evidencia údajov o zamestnancovi, a to dopracovanie možností evidovať údaje:

- zamestnanec požiadal o vykonanie ročného zúčtovania,

- zamestnancovi bolo odoslané Potvrdenie o zdaniteľných príjmoch fyzickej osoby zo závislej činnosti.

 

Dopracovanie možnosti elektronického doručenia vybraných daňových dokladov zamestnancovi do elektronickej personálnej karty zamestnanca v aplikácii SOFTIP HAPPY HR.

Služba umožní zamestnávateľovi vykonať elektronické doručenie dokladov zamestnancovi prostredníctvom zverejnenia dokladov v aplikácii SOFTIP HAPPY HR, v ktorej budú doklady dostupné na stiahnutie.

 

Pre autorov víťazných námetov sme aj tentokrát pripravili pekné ceny, na ktoré sa môžu tešiť. Oceneným srdečne gratulujeme a ĎAKUJEME!