Miesto práce
Banská Bystrica / Bratislava / Košice / Nitra / Partizánske / Žilina / možnosť občasnej práce z domu
Do tímu odborníkov hľadáme šikovných konzultantov na poskytovanie poradenstva v oblasti personalistiky a miezd. My Ti zabezpečíme podporu nielen počas adaptácie a možnosť učiť sa od najlepších, ale aj možnosť kariérne rásť a rozvíjať sa.
Pracovať môžeš na pracovisku v Banskej Bystrici, Nitre, Partizánskom, Košiciach, Bratislave alebo Žiline, prípadne podľa dohody aj ako domácky zamestnanec. Preferujeme však, aby prvé tri mesiace adaptácie prebiehali na jednom z našich pracovísk.
budeš poskytovať konzultácie a odborné poradenstvo zákazníkom z oblasti personalistiky a miezd - výhodou je ak už máš skúsenosti z oblasti spracovania miezd a personalistiky
budeš poskytovať služby outsourcingu miezd
požiadavky zákazníkov budeš riešiť na diaľku alebo osobnou návštevou (tie už nie sú časté, ale občas má zákazník požiadavku na osobnú návštevu)
budeš školiť zákazníkov k produktu SOFTIP PROFIT HR - skúsení kolegovia Ti všetko vysvetlia a radi Ťa podporíme aj formou školení, ktoré rozšíria Tvoje prezentačné zručnosti
v spolupráci s kolegami analytikmi a programátori budeš spolupracovať na identifikovaní a odstránení chýb
budeš testovať naše riešenia a implementovať ich u zákazníka
budeš sa podieľať na vypracovávaní špecifikácií a tvorbe používateľskej dokumentácie - napríklad príručky používateľa
budeš sa vzdelávať v legislatíve z oblasti personalistiky a miezd
prácu v slovenskej firme, ktorá už 30 rokov patrí k popredným dodávateľom IT riešení, čo je dobrý predpoklad stability,
prácu na zaujímavých projektoch, pri ktorých môžeš získať cenné skúseností,
prácu v kolektíve, s ktorým si môžeš zdieľať skúsenosti a spoločne sa rozvíjať,
prácu, kde máš možnosť sa rozvíjať a rásť
Na tejto pozícii si vieme predstaviť aj šikovného juniora, ktorý má chuť učiť sa. Dôležitý je proaktívny prístup a ochota k samoštúdiu – sú veci, kde Ťa kolegovia usmernia, ale naučiť sa to musíš sám/sama (napr. legislatívu). Ak je niečo z menovaných predpokladov Tvojou silnou stránkou, bude to Tvoja výhoda.
Znalosti a skúsenosti z oblasti personalistiky a spracovanie miezd sú výhodou
Naplno využiješ komunikačné a prezentačné schopnosti – komunikácia by Ťa mala baviť
Orientácia na zákazníka
Znalosť práce s MS Word, Excel
V práci budeš potrebovať logické a analytické uvažovanie
Pomôžu Ti aspoň základné technické a IT znalosti
Z ďalších osobnostných predpokladov spomenieme ešte: zodpovednosť, samostatnosť, ochotu pracovať v tíme, zvládanie záťažových situácií, dobré organizačné schopnosti, chuť vzdelávať sa
Banská Bystrica / Bratislava / Košice / Nitra / Partizánske / Žilina / možnosť občasnej práce z domu
ASAP
Práca na plný úväzok
1 200 EUR/mesiac - v prípade juniora bez skúseností, ak máš prax v počítaní miezd alebo na podobnej pozícii, pozitívne sa to odrazí na mzde + koncoročný bonus
Vyplň prosím tento formulár alebo nám napíš na adresu job@softip.sk a pripoj svoj životopis.
Čo najskôr sa Ti ozveme aj s informáciami o ďalšom postupe.
Máš záujem o niečo iné?
Pozri si naše ďalšie pracovné príležitosti: Späť na zoznam pozícií
Natália Balážová
HR Špecialista